Սովորողի հաշվետվություն

Սովորողի անուն ազգանուն՝ Էմանուել Այվազյան

Անհատական բլոգի հղում՝Էմանուել Այվազյան

Էլեկտրոնային հասցե՝a-emanuel@mskh.am

Դպրոց՝ Արևմտյան Դպրոց

Դասարան՝ 3.2

Իմ բլոգի մասին Իմ բլոգը ստեղծվել է այս տարի, ես այնտեղ տանում եմ իմ աշխատանքները

Ընտրությամբ գուրծունեություն` Մարմնակրթություն

Մասնակցել եմ՝

  • Մասնակցել եմ մաթեմատիկայի ֆլեշմոբ՝ չորս հատ
  • Մասնակցել եմ մայրենիի ֆլեշմոբ՝ երկու հատ
  • Մասնակցել եմ ռուսերենի ֆլեշմոբ՝ երկու հատ
  • Մասնակցել եմ անգլերենի ֆլեշմոբ՝ մեկ անգամ

Իմ յուրացրած ծրագրերը՝ edubiogs, google, outliok, word, paint , hամացանցից օգտվել։

Հաշվետու համերգ Գեղարվեստը կրթահամալիրում համերգ-ստուգատես

Բլոգի բաժիններ՝

Համագործակցային նախագծեր՝

Մասնակցել եմ ճամփորդություններին՝

Մասնակցել եմ  նախագիծներին՝

Սեպտեմբեր ամսվա նախագծեր

Հոկտեմբեր ամսվա նախագծեր

Նոյեմբեր ամսվա նախագծեր

Դեկտեմբեր ամսվա նախագծեր

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *